Digitalni domorodci

Objavljeno: 17. maja 2018

Na Socialni akademiji opažamo, da je veliko število programov za mlade, ki se izvajajo v Ljubljani, zelo kakovostno zasnovanih in izpeljanih. Korak za korakom pa nas lovi čas, ko kakovostno izvajanje ni več dovolj. V poplavi informacij, ki omogočajo instant užitek, individualizem in kradejo pozornost na vsakem koraku, mora tudi mladinsko delo okrepiti stik z družbo (za družbene spremembe) in se naučiti komunicirati svoje vrednote in delo preko digitalnih medijev.

Kaj?

Zato smo, s podporo občine Ljubljana, za mladinske organizacije, ki delujejo v Ljubljani, pripravili projekt Digitalni domorodci, s katerim želimo usposobiti mlade za zagovorništvo preko svetovnega spleta (digitalno zagovorništvo) ter okrepiti organizacije v mladinskem sektorju v MOL, da bi svoje uspešno udejstvovanje bolje komunicirale javnostim.

Komu je usposabljanje namenjeno?

Namenjeno je vašim članom, sodelavcem, mladinskim delavcem, prostovoljcem, starim med 18-29 let in ki si želijo pridobiti kompetence:

  • znanje upravljanja Facebook strani

  • znanje pisanja predstavitvenih tekstov organizacij (“purpose”)

  • znanje pisanje tekstov za Facebook oglase in dogodke (“call to action”)

  • razumevanje dizajna

  • osnove promo fotografije in videa

  • znanje ustvarjanja infografik

  • seznanitev s kanali za digitalno zagovorništvo (npr. kako delati z youtube-om) in tudi klasičnimi (npr. kako pripraviti zanimivo stojnico in še veliko več)

Kaj ima od tega organizacija?

  • Priročnik Survival kit o digitalnem zagovorništvu (pripravimo skupaj in izide ob koncu 2018)

  • pripravljeno strategijo za komuniciranje na vaših digitalnih kanalih in Facebook strani

  • strukturiran periodični info mail

  • adremo kontaktov deležnikov vaše organizacije

  • segmentacijo vaših ciljnih skupin

  • infografiko.

  • promo video (30-60 sekund), ki se ga lahko uporabi, kot FB naslovnica ali predstavitev vaše organizacij

  • ter nenazadnje, odlično priložnost za mreženje in tkanje novih vezi

Komu je namenjeno in kakšen profil udeležencev želimo

  • imajo vsaj pasivno znanje angleškega jezika

  • imajo dostop in dovoljenja za urejanje/objavljanje na digitalnih omrežji mladinske organizacije, ki deluje na območju Ljubljane

  • udeleženci morajo poznati poslanstvo organizacije in biti seznanjeni s komunikacijo in kanali, ki jih organizacija uporablja, da doseže potencialne uporabnike njihovih storitev (dovolj je že 5-10 minutna predstavitve udeležencu, kaj organizacija do sedaj že dela na tem področju)

  • udeleženec mora imeti 90% prisotnost na usposabljanju

  • udeleženec bo moral v eni mladinski organizaciji na območju Ljubljane izvesti dvourno krajše izobraževanje, ki ga bomo skupaj pripravili že na usposabljanju, v katerem bo z ostalimi člani organizacij delil znanje pridobljeno na usposabljanju

Kdaj in kje?

Usposabljanje bo potekalo:

  • v Ljubljani in okolici (območje LPP). Od ponedeljka (4.6.) do četrtka (7.6.), od 9:00 do 15:00, v prostorih Socialne akademije (Tržaška 132, 1000 Ljubljana); in
  • od petka (8.6.) ob 9:00 do nedelje (10.6.) do 17:00 v Zapotoku(Ig), kjer bo poskrbljeno tudi za hrano in prenočišče udeležencev.

Usposabljanje je brezplačno in omogočeno s strani MOL.
Organizacija lahko po želji odobri udeležencu budget za realno testiranje Facebook oglaševanja 10-20€ znotraj usposabljanja.

Za dodatna vprašanje ali morebitne nejasnosti smo vam na voljo na: tilen@socialna-akademija.si

Prijave do zapolnitve mest (20).



A webform by Podio


Komentiraj prispevek!

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Back to Top ↑

UA-42404711-1