Spletne računalniške igre: Tanka je meja med resničnim in virtualnim svetom
Objavljeno: 10. februarja 2008
V sredo, 23. januarja 2008 smo lahko v Aruppejevi dvorani poslušali multimedijsko obarvano predavanje g. Andreja Lozarja o spletnih računalniških igrah.
Predavatelj je ob podpori dveh računalniških projektorjev, občasnih vklopov v konkretne igre na svetovnem spletu ter vmesnih video učinkov predstavil različne vidike te med mladimi in tudi starejšimi zelo priljubljene sprostitve.
Poslušalci so med drugim lahko izvedeli:
– za koliko odstotkov uporabnikov znanstveniki trdijo, da so z igrami zasvojeni,
– koliko časa povprečni uporabnik za igre porabi,
– kakšno tipkovnico, miško in podlogo potrebujete, da ste lahko v igranju domišlijskih vlog res zelo uspešni,
– kako z računalniškimi igrami prislužiti milijon dolarjev,
– kako v igri SecondLife odpreti svoj hotel, oblikovalski studio ali šolo.
Nekaj vprašanj je seveda ostalo tudi odprtih, predvsem pa je poslušalcem ob koncu odmevalo vprašanje, ali je sploh mogoče natančno zarisati mejo med resničnim in virtualnim svetom.
{gallery}galerije/08/SAK_V_ig{/gallery}
publikacij
podprite nas 823
naročnikov
všečkov 3040
naročnikov 682
sledilcev