Zakaj se ukvarjati z vizualno podobo?

Objavljeno: 7. marca 2012

Toni Anžlovar, grafični oblikovalec, programer, strokovnjak za promocijo in še kaj, je na brezplačni delavnici Grafična podoba organizacije ali kako nas vidijo drugi 23.2.2012 v učilnici Socialne akademije spregovoril o pomenu vizualne komunikacije in podobe organizacije. Skupaj z udeleženci, predstavniki organizacij in skupin, so na konkretnih primerih promocijskega gradiva komentirali in vrednotili, kaj in kako učinkovito posredujejo sporočila javnosti. Toni je poudaril, da so vizualne podobe tiste, ki najprej in najhitreje zadovoljijo naše čute in danes nas na vsakem koraku »po očeh tepejo eksplozivne vizualne stvari«. Zato je tako pomembno, da svoje storitve ali izdelke prikažemo na čim bolj preprost in hiter način, tudi zato, da nas drugi ne prehitijo. Sicer grafični oblikovalec je izpostavil, da je vizualna podoba organizacije pogosto precenjena in sama po sebi ne prinaša rezultatov. Ne smemo namreč pozabiti, da je »grafična podoba pomembna, kadar je izdelek dober. In obratno.” Delavnico sta skupaj organizirala Socialna akademija in Svet katoliških laikov Slovenije z velikodušno ponudbo Tonija Anžlovarja (http://www.formalibre.si/sl), ki se je odrekel honorarju. Kratek izsek iz uvodnega razmišljanja Tonija Anžlovarja o pomenu vizualne podobe si lahko ogledate v spodnjem videu.

{youtube}8JOpBBclPRA{/youtube}

Tags: ,


Komentiraj prispevek!

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Back to Top ↑

UA-42404711-1