Sporočamo vsem: Krepitev komunikacije za večji družbeni vpliv
Konzorcij, ki ga vodi Inštitut Integrum v sodelovanju s partnerji Agencijo za družbeno odgovornost (ADO), Mladinskim združenjem za promocijo zdravja (MZPZ) in Socialno akademijo, bo v okviru projekta »Sporočamo vsem: Krepitev komunikacije za večji družbeni vpliv« vzpostavil virtualno socialno-marketinško agencijo, namenjeno podpori nevladnim organizacijam (NVO) pri učinkovitem komuniciranju družbeno pomembnih tem.
Projekt naslavlja pereče izzive NVO na področju socialnega marketinga, kot so neučinkovito komuniciranje, nizka medijska prisotnost ter pomanjkanje znanja in orodij za zagovorništvo.
Cilji projekta so:
- Izboljšane komunikacijske veščine NVO.
- Razvita in uporabna nova digitalna orodja za socialni marketing.
- Partnerske organizacije so medijsko prepoznane na celotni nacionalni ravni.
- Vzpostavitev virtualne socialno marketinške agencije z omogočeno stalno podporo za NVO.
- Trajnostna rast in financiranje NVO prek financiranja in podpore delovnim mestom v NVO, ki skrbijo za dobro komuniciranje.
Ključne aktivnosti vključujejo izobraževanja in usposabljanja za zaposlene in prostovoljce v NVO, razvoj uporabnih komunikacijskih orodij (spletni tečaji, mentorski program), testiranje teh orodij med partnerskimi organizacijami ter prenos dobrih praks širši NVO skupnosti.
Pričakovani rezultati projekta so okrepljena medijska prisotnost NVO, izboljšana javna prepoznavnost njihovih sporočil, povečana učinkovitost pri zagovorništvu ter trajnostna delovna mesta na področju komuniciranja v nevladnem sektorju.
Aktivnosti sofinancira Ministrstvo za javno upravo v okviru javnega razpisa RAZVOJ IN PROFESIONALIZACIJO NEVLADNIH ORGANIZACIJ IN PROSTOVOLJSTVA 2024.
publikacij
podprite nas 823
naročnikov
všečkov 3040
naročnikov 682
sledilcev