Najdi svoj glas! Z email marketingom do doseženih ciljev
Objavljeno: 29. avgusta 2022
Napredna delavnica e-mail marketinga
Včasih imamo dobre ideje, projekte, rezultate, … a kaj nam bodo, če o njih nihče ne izve?
Pregovor, da se “dobra roba sama hvali” v današnjem času spretnih marketinških prijemov pogosto ne zdrži.
Kako torej dati naši ideji glas?
Kako približati naše aktivnosti drugim?
Eden od odgovorov je tudi z učinkovitim digitalnim marketingom. Na tak način bodo naša sporočila, ideje, projekti, dogodki dobili še bolj jasen glas in vidnost. Osredotočili se bomo na komunikacijo preko elektronske pošte.
Kaj bomo počeli?
- Obnovili bomo osnovne pojme s področja digitalnega in e-mail marketinga,
- naredili evalvacijo trenutnega stanja na področju pošiljanja e-mailov v njihovi organizaciji/pobudi in poiščejo mesta za izboljšavo,
- razvili ali izboljšali svoje strategije za e-mail marketing/kampanjo,
- spoznali druge mlade, ki opravljajo podobne naloge – ker več glav več ve,
- spoznali brezplačno orodje za spletni marketing (MailerLite), a je znanje le-tega moč prenesti tudi na druge platforme.
Za koga je namenjena?
Delavnica je namenjena mladim, ki v svojem življenju potrebujejo osnove učinkovitega komuniciranja, o tem že nekaj vedo, a želijo svoje znanje poglobiti.
Kdaj in kje?
Sreda, 14. 09. 2022 od 16:00 do 21:00 v Veliki učilnici na Socialni akademiji (Tržaška 132) v Ljubljani.
Koliko stane?
Udeležba je brezplačna!
Kdo bo z nami?
Delavnico bo vodil Matic Žmuc.
Matic je vodja marketinških komunikacij za nove produkte pri podjetju A1 Slovenija. Njegov portfelj priča o nizu ustvarjenih in uspešno implementiranih marketinških strategij.
Pred prihodom v A1 Slovenija je snoval marketinške akcije in gradil blagovno znamko v fintech podjetju MBILLS. Skupaj z ekipo sodelavcev je močno dvignil zavedanje o blagovni znamki mBills in iz ambicioznega startupa zgradil vodilno mobilno denarnico v Sloveniji, ki je bila prepoznana kot najboljša mobilna aplikacija za e-plačila v Srednji Evropi. Zdaj v A1 Slovenija skrbi za vzpostavitev in razvoj komunikacijskih strategij na področju novih produktnih segmentov.
Organizacija AmCham Slovenija ga je letos izbrala med največje potenciale med mladimi talenti, medij Metropolitan pa ga je uvrstil med 33 Slovencev pod 33 let, ki na svojem področju dosegajo izjemne uspehe.
Zanima me!
Dodatne informacije: eva@socialna-akademija.si
publikacij
podprite nas 823
naročnikov
všečkov 3040
naročnikov 682
sledilcev