Game design 1: Načrtovanje družabne igre in sobe pobega kot metodologija participativnega učenja (Ljubljana, 22. 10. in 28. 11. 2024)
Objavljeno: 12. junija 2024
Usposabljanje za pedagoške in mladinske delavce
Pridružite se nam na usposabljanju, na katerem bomo spoznali dva načina, kako proces game design-a uporabiti v izobraževalne namene – kot sobo pobega in kot družabno igro!
Vabljeni na 2-dnevno usposabljanje, na katerem bomo:
- Spoznali princip učenja na podlagi game design-a in se naučili, kako ga uporabljati pri lastnem delu.
- Spoznali metodologijo načrtovanja sobe pobega in se naučili, kako jo lahko prilagodimo konkretni učni izkušnji in za spodbujanje medvrstniškega učenja.
- Spoznali metodologijo načrtovanja družabne igre in se naučili, kako jo lahko prilagodimo konkretni skupini učencev in za spodbujanje aktivne participacije udeležencev.
Usposabljanje bo potekalo v dveh delih, in sicer:
- TOREK, 22. 10. 2024, od 9:00 do 16:00 v živo v Ljubljani (Tržaška 132).
- ČETRTEK, 28. 11. 2024, od 9:00 do 16:00 v živo v Ljubljani (Tržaška 132).
OKVIRNI PROGRAM USPOSABLJANJA:
Prvi dan (22. 10. 2024, 9:00 – 16:00)
- Uvod v game design in kako ga uporabiti kot metodologijo za učenje
- Soba pobega: Proces načrtovanja kot učna izkušnja in metodologija za raziskovanje različnih tem
- Načrtovanje sobe pobega – Preskus metodologije v praksi
- Predstavitev rezultatov in evalvacija
Drugi dan (28. 11. 2024, 9:00 – 16:00)
- Družabne igre: Proces načrtovanja kot učna izkušnja in metodologija za raziskovanje različnih tem
- Proces načrtovanja družabnih iger – preskus metodologije v praksi
- Predstavitev rezultatov in evalvacija
Prijava in kotizacija
- Polna cena usposabljanja: 123,91 EUR
- Subvencionirana cena za prijavljene prek KATIS-a (z dovoljenjem ravnatelja): 49,56 EUR
- Za mladinske delavce, ki so zaposleni/prostovoljci v organizacijah za mlade – 50 % popusta: 60,62 EUR
- Za mladinske delavce, ki so zaposleni/prostovoljci v organizacijah članicah Mreže KROJ – 67 % popusta*: 40 EUR
Prijava za strokovne delavce v vzgoji in izobraževanju je možna preko sistema KATIS. Udeležba na usposabljanju je ovrednotena z 1 točko. V sistemu poiščite izobraževanje z naslovom “GAME DESIGN: NAČRTOVANJE DRUŽABNE IGRE IN SOBE POBEGA KOT METODOLOGIJA PARTICIPATIVNEGA UČENJA”
Prijave za ostale zainteresirane sprejemamo na e-naslov: eva@socialna-akademija.si. Število mest je omejeno!
Kaj se bo dogajalo na usposabljanju?
Usposabljanje bo potekalo v živo in po načelih neformalnega izobraževanja. Udeleženci boste imeli s pomočjo različnih metod priložnost učiti se od trenerjev ter drug od drugega.
Krajši teoretični uvodi se bodo nadaljevali s praktičnimi in izkustvenimi vajami, skozi celotno usposabljanje pa bomo preizkusili orodja in metode, ki jih boste po usposabljanju lahko uporabili tudi v praksi.
Komu je program namenjen?
Pri načrtovanju programa smo se osredotočili na učitelje, vzgojitelje ter ostale izobraževalce, ki jih zanimajo različne metode in načini, s katerimi povečati kreativno sodelovanje učencev pri pouku ter pri ostalih aktivnostih.
Vsebine pridejo prav tudi ostalim, ki delate na področju izobraževanja (tako formalnega kot neformalnega) in bi v svoje delo radi vnesli nove metode in pristope. Priporočljivo je, če imate z izobraževanjem vsaj nekaj izkušenj, ni pa obvezno!
Kdo bo z nami?
Sabina Belc je od leta 2008 aktivna na področju mladinskega dela. Prvo kot tabornica (vodnica, načelnica in starešina), nato kot projektna sodelavka Zavoda BOB za organizacijo dogodkov za mlade in mladinsko ulično delo. Od leta 2017 je zaposlena na Socialni akademiji kot mladinska delavka, kjer razvija in vodi projekte, mentorira družbene pobude ter ustvarja priložnosti, znotraj katerih lahko mladi odkrivajo in krepijo lastne talente. Njena strast so igrifikacija, izobraževalne igre kot orodje v državljanski vzgoji, medijska pismenost ter digitalno mladinsko delo.
Eva Gajšek je del Socialne akademije od leta 2017. Po izobrazbi profesorica slovenščine in teologije se ukvarja z vodenjem projektov in s komunikacijo, zanimajo pa jo predvsem področja aktivnega evropskega državljanstva, zaposlovanje mladih in uporaba umetnosti v izobraževalne namene.
Joseph Dumit je ameriški kulturni antropolog, ki se med drugim ukvarja z igrifikacijo učnih procesov v izobraževanju. Je profesor antropologije in znanosti ter tehnologije na UC Davis Kaliforniji, kjer je bil direktor Inštituta za družbene vede in študije znanosti in tehnologije. Diplomiral je na Univerzi Rice in doktoriral na Univerzi v Kaliforniji, Santa Cruz.
Zakaj izbrati nas?
Socialna akademija dela z mladimi, med drugim se posveča inovativnim metodam na področju neformalnega izobraževanja, med katere spada tudi game design.
Tako smo se leta 2020 prvič lotili izobraževalne sobe pobega na temo mentalnega zdravja mladih, leto kasneje pa smo v okviru projekta Inkubator 4.0 izdelali izobraževano sobo pobega na temo prvega iskanja službe in zaposlovanja mladih. Danes pri izdelavi izobraževalnih sob pobega sodelujemo z različnimi organizacijami, med drugim z Mladinskim svetom Slovenije (na temo trajnosti), Skavti (na temo zdravja), Sindikatom Mladi plus (na temo delavskih pravic) in Zvezo prijateljev mladine Maribor (na temo duševnega zdravja).
V game design pri oblikovanju družabnih iger smo se v zadnjih dveh poglabljali v okviru projekta Ustvari igro, v okviru katerega je bil naš gost strokovnjak na tem področju, dr. Joseph Dumit iz UC Davis. Projekt je podprlo tudi Veleposlaništvo ZDA v Sloveniji.
Naše dolgoletno kakovostno delo v mladinskem sektorju dokazuje tudi naš status v javnem interesu na področju dela z mladimi.
Usposabljanje je sofinancirano s strani MVI znotraj programov profesionalnega usposabljanja za šolsko leto 2024/25, poteka pa tudi v okviru programov, podprtih s strani Urada Republike Slovenije za mladino.
Pingback: Socialna akademija » Game Design 2: Izdelava izobraževalne sobe pobega (Ljubljana, 4. 2. in 6. 3. 2025)