Medkulturni dialog in mladi
Objavljeno: 3. aprila 2008
Gospod Gorazd Pučnik kot pedagog meni, da vprašanj, povezanih s kulturno (oziroma narodno/etično) identiteto tako na družbeni kot individualni ravni, ne gre popolnoma prepuščati naključju in trenutnim družbenim okoliščinam. Z medkulturno vzgojo je potrebno predvsem mladim prenašati primerna vedenja, znanja in vrednote. Le tako bo posameznik mogel dozoreti v izpolnjenega človeka, ki bo samozavestno stopal v stike z drugimi.
Predstavnik študentov Samuel Friškič, ki je tudi predsednik HUM je dejal, da lahko medkulturni dialog razumemo na več načinov. Pomembno pa je, da se razlik zavemo že na samem začetku otrokove socializacije. Mladi, ki od otroštva živijo v narodnostno mešanih okoljih, se v neposrednem stiku z vrstniki, z vključevanjem v različne dejavnosti, ki v prepletanju jezikov in kultur oblikujejo kontekst njihovega odraščanja, spontano vzgajajo za sožitje drugačnosti in sprejemanje drugosti.
Član, Evropskega razreda gimazije v Kopru, Jan Malec je povzel, da bogat program mednarodnih izmenjav, ki jih šola izvaja, pomembno prispevajo, k spoznavanju in razumevanju medkulturnosti. Ugotavlja, da je svet pisan in to ga tudi dela lepega. Meni tudi, da se mladi veliko lažje sporazumevajo, vključujejo in povezujejo, saj jih enotijo stvari kot so: glasba, filmi, internet…
{gallery}galerije/08/DK_medkulturni_dialog{/gallery}
publikacij
podprite nas 823
naročnikov
všečkov 3040
naročnikov 682
sledilcev