Barcelona, filmi in pivo

Objavljeno: 13. oktobra 2014

Je kaj lepšega v petek zvečer, zleknjen v dober naslanjač, srkati pivce za živce in debatirati o filmih?

Ni, zato smo 3. 10. 2014 z Matiasom Zemljičem, vodjo Collapsys Pictures, pokramljali o njegovi udeležbi na poletnem filmskem taboru v Barceloni.

Predstavil nam je program dela na taboru ter izdelke, matias1ki jih je moral pripraviti: svoj avtoportret (izvedeli smo, da ga je za filmarijo navdušil film Vrnitev v preteklost) ter končni film Solze, ki mu ga je uspelo (po zapletih z iskanjem igralcev in lokacije) posneti v pičlih 5-ih urah.

Za digitaliziranosti vajeno občinstvo je bilo najbolj zanimivo Matiasovo pričevanje, kako je snemati s starinsko kamero iz časa 2. svetovne vojne, ki snema na 16 mm film.

Izvedeli smo, kako se film v temnici vstavlja v kamero, kako med snemanjem čez kukalo ne sme priti svetloba, da kamera med snemanjem precej ropota in je potrebno zvok posneti posebej, da mora biti kamera vedno priklopljena na velikansko baterijo, ki zdrži 20 minut, da film “zdrži” 3 minute snemanja, ki jih je treba meriti s časomerom, da je treba matias 2ostrino nastavljati s pomočjo metra, da je treba prizore najprej dobro zvaditi, ker ponavljanj ni … ob vseh teh zanimivostih smo bili kar veseli, da živimo v digitalizirani dobi.

Je pa vaja snemanja na “predpotopno” kamero zelo dobra za to, da se naučiš upravljati s časom in tempirati svoje aktivnosti. Tudi to je nekaj, kar smo v naši dobi že pozabili.

Izvedeli pa smo tudi, da so Matiasa določili za vlogo morilca in da jo je zelo dobro odigral. Le kje je dobil navdih?

Zanimivo predavanje smo končali s klepetom o prihodnjih izzivih. Za Matiasa se nadaljujejo že sedaj, saj se je odpravil na študij scenaristike v Milano. Naslednje leto se tako lahko nadejamo novega zanimivega “pričevanja”.

 


Komentiraj prispevek!

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Back to Top ↑

UA-42404711-1