Na katere posnetke smo v letu 2014 najbolj klikali?

Objavljeno: 8. decembra 2014

Konec leta je vedno prikladen čas za nekaj analize in statistike.
Pa raziščimo, kako se je v preteklem letu (od 1. 1. 2014 – do 6. 12. 2014) odrezal YouTube kanal Socialne akademije.
Kanal je bil vzpostavljen 2. marca 2011. V teh slabih 3 letih je bilo nanj naloženih 822 posnetkov, ki so zgenerirali 361.008 ogledov.
V letu 2014 je bilo 130.621 ogledov, kar je dobrih 15.000 ogledov več kot lani. 54 % populacije gledajočih je bilo moških, 46 % pa žensk.
Kar 982.286 minut so preživeli uporabniki ob gledanju 3dannaših posnetkov, kar je dobrih 80.000 minut več kot lani.
Letos je bilo na kanal naloženih 223 video posnetkov različnih dogodkov (predavanj, okroglih miz, pogovorov). 67 pa je bilo avdiovizualnih produktov, ki so jih mladi ustvarili na naših delavnicah (Ustvari film, Ustvari videospot, Človekove pravice v fokusu, Jaz novinar, poletni tabor v Albaniji, 72 ur).
Letos smo imeli 200 novih naročnikov na naš kanal, kar je znova več kot lani.
Ni slabo, kot se glasi edina pohvala, ki jo zmoremo Slovenci sami zase.
Najbolj gledani posnetki v letu 2014 
Videoposnetek
Ogledi
Všeč mi je
8.310 (6,4%)
122.862 (13%)
47
7.228 (5,5%)
17.459 (1,8%)
19
6.149 (4,7%)
74.774 (7,6%)
14
5.672 (4,3%)
19.081 (1,9%)
62
4.961 (3,8%)
46.588 (4,7%)
31
3.453 (2,6%)
41.104 (4,2%)
8
3.201 (2,5%)
52.291 (5,3%)
20
2.721 (2,1%)
34.293 (3,5%)
8
2.237 (1,7%)
17.646 (1,8%)
6
1.928 (1,5%)
15.265 (1,6%)
9

Najbolj gledani posnetki, ki so bili ustvarjeni v letu 2014

Videoposnetek
Ogledi
Všeč mi je
5.672 (4,3%)
19.081 (1,9%)
62
3.201 (2,5%)
52.291 (5,3%)
20
Young Faces of Europe: Vilnius Temperature, Litva
1.321 (1,0%)
5.344 (0,5%)
14
Mojca Vozel: Prehrana otrok
1.145 (0,9%)
23.123 (2,4%)
 4
1.142 (0,9%)
15.129 (1,5%)
8
955 (0,7%)
3.070 (0,3%)
9
 825 (0,6%)  2.400 (0,2%) 11
2.721 (2,1%)
34.293 (3,5%)
5
2.237 (1,7%)
17.646 (1,8%)
6
662 (0,5%)
9.442 (1,0%)
2

 

Tags:


Komentiraj prispevek!

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Back to Top ↑

UA-42404711-1