Računalniške delavnice o novih medijih: Stopimo v stik! 29. 9. 2015

Objavljeno: 3. septembra 2015

Računalniški delavnici za aktivne v skupinah, gibanjih in organizacijah

Uporabite »nove medije« in stopite v dialog
z uporabniki, partnerji, prostovoljci in donatorji!
Začutite prave potrebe ljudi okrog vas in se odzovite nanje!

Socialna akademija v okviru Socialnega tedna razpisuje dve računalniški delavnici, namenjeni v prvi vrsti tistim, ki so aktivni v skupinah, gibanjih in nevladnih organizacijah.

Stopimo v stik s pomočjo spletnih socialnih omrežij

   torek, 29. septembra 2015 od 10:00 do 12:30

Stopimo v stik s pomočjo videa

   torek, 29. septembra 2015 od 13:30 do 16:00

Delavnici bosta potekali v učilnici Socialne akademije na Ulici Janeza Pavla II. 13 v Ljubljani.

Namen delavnic je izboljšati uporabo »novih medijev« v organizacijah za krepitev dialoga in odgovorne komunikacije z uporabniki, partnerji, prostovoljci, donatorji in drugimi ciljnimi skupinami.

ambroz-volek Vodil ju bo Ambrož Volek, direktor podjetja Škatla, ki se ukvarja z raziskovanjem in razvojem spletnih aplikacij in spletnih medijev. Še posebej se usmerjajo v nevladne organizacije in dejavnosti na področjih športa, kulture, turizma in medijev.
Matej_Cepin_2013 Uvodničar pri obeh delavnicah bo Matej Cepin, direktor Socialne akademije in univ. dipl. ing. računalništva in informatike.

Delavnici sta brezplačni, potrebna pa je predhodna prijava preko tega spletnega obrazca.

Udeleženci naj imajo s seboj prenosni računalnik ali tablico. Vkolikor tega ne morete zagotoviti, označite v obrazcu in bomo zagotovili mi.

Vsebina delavnic

stikStopimo v stik s pomočjo spletnih socialnih omrežij

  • Na katerih socialnih omrežjih je smiselno graditi svojo prisotnost?
  • Kakšne vsebine je smiselno objavljati na posameznih socialnih omrežjih?
  • Kako napisati dober prispevek za posamezna omrežja?
  • Kdaj objavljati?
  • Kako uporabljati socialna omrežja za vabljenje ljudi na naše spletno mesto?
  • Kako uporabljati oglaševanje na socialnih omrežjih?
  • Kako vse to tehnično izvesti?

Stopimo v stik s pomočjo videa

  • Kako lahko uporabimo video za promocijo organizacije in krepitev dialoga s ciljnimi skupinami?
  • Kakšne vrste videa je smiselno posneti in objaviti?
  • Kaj še obstaja poleg Youtube-a?
  • Kako smiselno uporabljati Youtube za promocijo in dialog?
  • Kako izvesti prenos dogodka v živo?

Tags: , , , ,


Komentiraj prispevek!

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Back to Top ↑

UA-42404711-1