Kdaj?
V ponedeljek, 17. 11. 2014 od 8.30 do 16.30 |
Opis
Kako učinkovito promovirati svoja sporočila, vrednote in aktivnosti? Kako pri tem upoštevati kompleksnost komunikacijskih sredstev in omrežij, ki so nam danes na voljo?
Kako v svetu, polnem besed in podob, posameznike spodbuditi tudi k razmisleku in oblikovanju njihovih lastnih stališč? Kako jim sporočati veselje in polnost življenja, če pa naš glas ni tako slišan in finančno podprt, kot so ostali? |
Komu je delavnica namenjena?
- vodjem na različnih nivojih predvsem tistim v nevladnih organizacijah,
- vodjem skupin, timov ali večjih projektov,
- staršem in vzgojiteljem mladih.
|
Učni cilji
Udeleženci bodo tekom delavnice dobili odgovore na naslednja vprašanja:
- Zakaj in kako voditi kampanje?
- Med manipulacijo Big Brotherja in informacijsko gverilo – komu želiš služiti?
- Kako ponosno, s pogumom in ustvarjalnostjo promovirati svoja sporočila, vrednote in dejavnosti?
- Kako načrtovati in voditi kampanjo z uporabo družbenih omrežjih?
- Ali je internetna kampanja dovolj?
Učili se bomo tudi na konkretnih študijskih primerih. |
Kdo jo vodi?
Delavnico bo vodil F.Raphael Duret-Nauche, vseživljenjski popotnik iz Francije, ki že 10 let z družino živi v Sloveniji. Ima mednarodne izkušnje na področju reševanja sporov, promocije človekovih pravic in okoljevarstva. Sodeloval je v različnih mednarodnih institucijah in nevladnih organizacijah, kjer je delal tako z otroki kot z odraslimi. Udeležil se je nekaj mednarodnih usposabljanj in seminarjev za medkulturne mediatorje ter usposabljanja Marshalla Rosenberga o nenasilnem sporazumevanju. Na evropski ravni je aktivno soustvarjal kampanje Vsi drugačni – vsi enakopravni, Equal opportunities for all, Dosta in druge.
|
publikacij
podprite nas 823
naročnikov
všečkov 3040
naročnikov 682
sledilcev