Vsakdo je (lahko) zagovornik

Objavljeno: 9. septembra 2020

V petek, 4. septembra 2020, se je v Veržeju v organizaciji Slovenske Karitas odvila okrogla miza z naslovom Zagovorništvo revnih. Na njej je poleg Albina Keuca, direktorja Sloge in Branka Mačka, predsednika Nadškofijske Karitas Maribor, nastopil tudi Matej Cepin s Socialne akademije.

Okrogla miza je potekala v okviru vsakoletnega usposabljanja sodelavcev Karitas, ki jih ta organizacija pripravlja po vseh škofijah. Je bilo pa tokrat zaradi ukrepov v zvezi s pandemijo Covid-19 število udeležencev omejeno na 50.

Na okrogli mizi so gostje spregovorili o vprašanjih, kaj je zagovorništvo, kakšna je razlika med zagovorništvom na lokalni ravni in tistim na »višjih« ravneh, katere veščine potrebuje oseba, ki se ukvarja z zagovorništvom in kako proces zagovorništva običajno poteka.

Okrogla miza je izzvenela v misli, da je zagovorništvo pravzaprav naloga vsakega prostovoljca, ki deluje na lokalni ravni. Poleg nudenja socialne pomoči, ki jo Karitas kontinuirano opravlja že vrsto let, ima velika večina prostovoljcev tudi izkušnjo, da so se pri določenem odločevalcu zavzeli za neko specifično osebo ali pa zastavili svojo besedo za nekoga, ki je v stiski.

Zato je ključna pri zagovorništvu na lokalni ravni predvsem naravnanost posameznika – pogum za soočanje z morebitnimi šikaniranji in neprijetnimi situacijami in vztrajnost, saj se stvari pogosto spreminjajo zelo počasi.

Tags: ,


Komentiraj prispevek!

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Back to Top ↑

UA-42404711-1