Do večje participacije – v živo in na daljavo (5. in 12. 4. 2022)

Objavljeno: 3. februarja 2022

Usposabljanje za učitelje, vzgojitelje in svetovalne delavce

Ste opazili, da učenci po vrnitvi nazaj v razred manj sodelujejo, pa iščete načine, kako jih spodbuditi?

Katere so najboljše metode in pripomočki (orodja)?

Ali lahko digitalne pripomočke uporabljamo tudi, ko se vrnemo nazaj v učilnice?

Kako spletne izobraževalne aktivnosti narediti malo bolj razgibane?

 

Če nimate časa, da bi sami zase odkrivali, katero orodje in metodo izbrati in katere možnosti vam le-te ponujajo, potem se nam pridružite na usposabljanju!

 

Vabljeni na 2-dnevno usposabljanje, na katerem bomo:

  • Spoznali učne pripomočke (orodja) in metode za večjo participacijo pri poučevanju na daljavo in v živo ter se jih naučili tudi uporabljati in prilagajati;
  • spoznali raznolike uporabne metode, orodja in gradiva, ki preizkušeno delujejo;
  • spoznali nove metode za spoznavanje, povezovanje in vrednotenje;
  • se spoznali s koncepti varnega prostora, sodelovalnega pristopa in aktivne participacije ter odkrivali, kako jih uporabiti pri lastnem delu.

 

Usposabljanje bo potekalo v dveh delih, in sicer:

  • torek, 5. 4., od 9:00 do 14:00 prek spleta
  • torek, 12. 4., od 9:00 do 16:00 v živo v Ljubljani (Tržaška 132)

OKVIRNI PROGRAM USPOSABLJANJA:

Prvi dan (prek spleta, 5. 4. 2022, 9:00 – 14:00)
  • Metode spoznavanja in povezovanja pri spletnem poučevanju
  • Orodja za spodbujanje aktivne participacije pri udeležencih/učencih z različnimi učnimi stili
  • Metode za ustvarjanje varnega prostora in varni prostor kot osnova za sodelovalni pristop in aktivno participacijo udeležencev
  • Evalvacija in (samo)vrednotenje znanja pri izobraževanju na daljavo

 

Drugi dan (v živo, 12. 4. 2022, 9:00 – 16:00)
  • Izobraževanje v živo z uporabo digitalnih orodij
  • Uporaba digitalnih orodij in metod pri delu v razredu
  • Uporaba digitalnih orodij in metod pri delu na prostem (npr. športni in kulturni dnevi)
  • Uporaba digitalnih orodij za (samo)vrednotenje znanja pri izobraževanju v živo
  • Evalvacija in zaključek

Prijava in kotizacija

  • Subvencionirana cena za prijavljene prek KATIS-a (z dovoljenjem ravnatelja): 46,29 EUR
  • Polna cena usposabljanja: 92,58 EUR

Prijava za strokovne delavce v vzgoji in izobraževanju je možna preko sistema KATIS. Udeležba na usposabljanju je ovrednotena z 1 točko. V sistemu poiščite izobraževanje z naslovom “ Z DIGITALNIMI ORODJI DO VEČJE PARTICIPACIJE – V ŽIVO IN NA DALJAVO”

Prijave za ostale zainteresirane sprejemamo na: prijave@socialna-akademija.si

Kaj se bo dogajalo na usposabljanju?

Usposabljanje bo potekalo v živo in prek spleta – a vedno po načelih neformalnega izobraževanja. Udeleženci boste imeli s pomočjo različnih metod priložnost učiti se od trenerjev ter drug od drugega. Teoretični vložki se bodo smiselno prekrivali s praktičnimi in izkustvenimi vajami, skozi celotno usposabljanje pa bomo preizkusili orodja in metode, ki jih boste udeleženci lahko takoj uporabili tudi v praksi.

Komu je program namenjen?

Pri načrtovanju programa smo se osredotočili na učitelje, vzgojitelje ter ostale izobraževalce, ki jih zanimajo različne metode in načini, kako z uporabo digitalnih tehnologij povečati participacijo učencev in drugih skupin.
Zlasti smo imeli v mislih vse, ki delate v srednjih šolah, dijaških domovih, v zadnji triadi osnovnih šol ter tiste, ki se ukvarjate z izobraževanjem odraslih.

Kdo bo z nami?

Alenka Oblak gosti procese sprememb in s pristopi neformalnega izobraževanja podpira ustvarjalnost in aktivacijo vseh vključenih, da se tako sprostijo potenciali za soustvarjanje ter boljše in uresničljive ideje. Pomaga raznolikim organizacijam in skupnostim s pristopi, ki temeljijo na Umetnosti gostiteljstva in žetve pogovorov, Nenasilni komunikaciji, embodimentu, grafični facilitaciji, pustolovskem učenju ter učenju v naravi. Ne pove, kaj narediti – z vključevanjem vseh vpletenih soustvarja procese za korake naprej.

 

Sabina Belc je od leta 2008 aktivna na področju mladinskega dela. Prvo kot tabornica (vodnica, načelnica in starešina), nato kot projektna sodelavka Zavoda BOB za organizacijo dogodkov za mlade in mladinsko ulično delo. Od leta 2017 je zaposlena na Socialni akademiji kot mladinska delavka, kjer razvija in vodi projekte, mentorira družbene pobude ter ustvarja priložnosti, znotraj katerih lahko mladi odkrivajo in krepijo lastne talente. Njena strast so igrifikacija, izobraževalne igre kot orodje v državljanski vzgoji, medijska pismenost ter digitalno mladinsko delo.

 

 

Eva Gajšek je del Socialne akademije od leta 2017. Po izobrazbi profesorica slovenščine in teologije ukvarja z vodenjem projektov in s komunikacijo, zanimajo pa jo predvsem področja aktivnega evropskega državljanstva, zaposlovanje mladih in uporaba umetnosti v izobraževalne namene.

 

Zakaj izbrati nas?

Socialna akademija je ena najprepoznavnejših organizacij v Sloveniji s statusom javnega interesa na področju dela z mladimi, preko različnih mednarodnih projektov in aktivnostmi smo se z digitalnim mladinskim delom in izobraževanjem ukvarjali še preden nas je v to prisilila korona (projekt European Wide Web of Youth Work), v času epidemije pa smo svoje znanje na tem področju še razširili in obsežno preskusili v praksi.

Danes tako med drugim raziskujemo, kako pri spletnem delu ohranjati prostor za kreativnost in izražanje (projekt Creative Digital Spaces) in kako z uporabo digitalnega pripovedovanja zgodb in umetnosti v spletno skupnost vključiti tudi tiste, ki so na področju digitalne pismenosti šibkejši (ArtDiCo).

 

Usposabljanje je sofinancirano s strani MIZŠ znotraj programov profesionalnega usposabljanja za šolsko leto 2021/22, poteka pa tudi v okviru programov, podprtih s strani Urada RS za mladino in Ministrstva za javno upravo.

Tags: , , , , , , , ,


Komentiraj prispevek!

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Back to Top ↑

UA-42404711-1