Od krize do priložnosti?

Objavljeno: 5. novembra 2019

Maja letos se je odvilo usposabljanje mladinskih delavcev in vzgojiteljev, kjer so osvojili nova znanja in kompetence na temi psihosocialne stabilizacije mladih in preprečevanja travm.

Iz Slovenije sta se usposabljanja udeležili dve mladinski delavki, ki sta v ta namen za en teden (12. – 19. 5. 2019) odpotovali v Lizbono. V programu aktivnosti so bile udeležencem predstavljene teoretične osnove travmatološke in urgentne (“emergency”) pedagogike, ki lahko podpre otroke in mladostnike pri predelovanju travmatičnih izkušenj. Metode dela vključujejo elemente cirkuške pedagogike, plastično-terapevtske umetniške dejavnosti in likovne terapije. Zbrana metodologija in načrtovan pristop h mladim v stiski je zasnovan tako, da spodbuja prehod iz krize v priložnost.

Koncept Emergency Pedagogy je razvila organizacija Friends of Waldorf Education in temelji na Waldorfskih izobraževalnih metodah in sorodnih oblikah terapije.

Rezultat projekta je brošura, ki si jo lahko ogledate z naslednjim klikom.

Projektni partnerji:
1) Spin Association – Portugalska
2) Freunde Waldorf – Nemčija
3) PATRIR – Romunija
4) Associazione Vicolocorto – Italija
5) You in Europe – Grčija
6) Socialna akademija – Slovenija
7) Egyesek Youth Association – Madžarska
8) Trondheim kommune, Enhet for Voksenopplæring – Norveška

Projekt je bil sofinanciran s strani programa Erasmus+.

Tags: , , , ,


Komentiraj prispevek!

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Back to Top ↑

UA-42404711-1